VERSLO ŽINIOS – ,,TVARAUS VERSLO“ KONFERENCIJA

Krizės metu visi turi susivienyti – klimato kaita nėra išimtis. Planetos resursų biudžetas yra ribotas ir jis baigiasi. Tyrimai rodo, kad gamtai draugiškos įmonės yra išeitis. ,,Verslo žinių‘‘ konferencijoje ,,Tvarus verslas‘‘ bendrovės, kurioms rūpi, kokioje aplinkoje mes gyvensime, dalinosi patirtimi, kaip sumažinti verslo vykdomos veiklos poveikį aplinkai.

Pirmaisiais žingsniais, kuriuos galėtų pamėginti žengti kiekviena įmonė, ir praktiniais sprendimais dalinosi Biuro ir HORECA baldų gamybos ekspertų ,,Ergolain“ įmonių grupės vadovė Vilma Bružienė. Pasak jos, dažnai susiduriama su bendrovėmis, kurios supranta ekologijos svarbą, tačiau nesusimąsto apie kasdieninius įpročius savo įmonėse, kurie neigiamai veikia aplinką. Keletas sprendimų, kuriuos „Ergolain“ dabar jau vadina kasdienybe, padėjo edukuoti darbuotojus, klientus bei visuomenę.

Pirmiausia, įmonės biuruose rasite tik po tris šiukšlių dėžutes: plastikas, stiklas bei kartonas. Biuruose atsisakėme šiukšliadėžių po stalais ir tai paskatino darbuotojus RŪŠIUOTI.

Antru etapu pakeitėme pardavimų strategiją. Kiekvieno kliento, norinčio įsikurti naujame biure, pirmiausia teiraujamasi apie senų biuro baldų būklę. Esant galimybei juos atnaujiname. Kitais atvejais siūlome rinktis iš tvarių baldų katalogo, kuris nuolat pildosi naujais produktais.

„Ergolain“ į gaminamų produktų asortimentą įtraukė ir baldų, pagamintų iš perdirbtų medžiagų. Vienas populiariausių standartinių baldų – BE GREEN – reguliuojamo aukščio stalas. Jis gaminamas beveik dvigubai mažesnėmis sąnaudomis. Iš standartinės plokštės pagaminame ne tik stalą, bet ir stalčių konteinerį. Taip  sumažiname atraižų kiekį nuo 20 proc. iki 5,97 proc. Gamybines atliekas taip pat rūšiuojame. Perdirbtos atliekos į įmonės fabriką sugrįžta kaip antrinės žaliavos.

„Tvarumas turi ne tik moralinę prasmę, šiuolaikiniame pasaulyje tai yra naujoji verslo kalba“, - sako „Ergolain“ įmonių grupės vadovė. Šiai minčiai antrino ir kiti konferencijos pranešėjai. Jie akcentavo, jog verslas, kuris nepuoselėja draugiškų aplinkai vertybių, paprasčiausiai turės pasitraukti iš  rinkos. Skleisti šią mintį svarbu, bet dar svarbiau pagal ją veikti.